برگشت

برگشت

 ﺗﻮ ﺭﻭ ” ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ”

ﭼﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ !؟
ﯾﺎ ﺍﺯ ﭼﻪ ﻭﻗﺖ !؟
ﯾﺎ ﭼﻄﻮﺭ ﺷﺪ ﮐﻪ !؟
ﭼﻪ ﻓﺮﻗﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ ؟
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯽ ، ﮐﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ !
ﻭ ﻣﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻨﻢ ، ﮐﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ . .

 

love2.jpg

 

 

 امروز حرف حقیقت را باور می کنی ... 

اما افسوس که خیلی زودتر از آنچه فکر می کردی دیر شده 

 

دلم به حال عشق می سوزد 
چرا سالهاست کسی را عاشق ندیده ام ؟ 
مگر نمی دانیم برای هر کاری عشق لازم است 


برای یک ماه نبودنت را سکوت می کنم !
سحر با یک عکس ، افطار با یک خاطره . . .

k391mt.jpg


 
 

 

روزهـــایــی کـــه مـی بینمت، نفســـــم مــی گیـــــــــرد...

و روزهــــایـــــی کـــــه نیستـــــی، دلـــــــــــــــــم...

اما

تـــــــــــــو بـــــاش...!

تحمـــــل اولـــی آســان تـــر است...



دلتـــنگـَم ... نــه بــَراى ِ كـــَسى

 

اَز بــ ـى كـــَسى !!!

 

خــَسته اَم ... نــَه اَز تـــَكآپــ ــو

 

  اَز دربــه درى !!!

 

نـــَه دوستــ ــى ، نــ ـه يـــ ـادى

 

 

تـــَنهـــايَم ...

 

 

تــَنها تــَر اَز آن ســَنگـــ ِ كــنار ِ جــ ـاده

 

 

اَمــ ـا ، مــُشتــاقَم

 

 

مـــُشتــاق ِ ديــدار ِ آن كــَس كـ ــه

 

 

 

صـــادقـانهـ يــ ـآدَم كـــُنـَد !!

 

++

دلــم كــَمى خــُدا مــى خــوآهـَد 

كـــَمى سكــوتــــ

دلــَم دل بـــُريدن مــى خــوآهـَد 

كــَمى اَشكـــ

كــَمى بــُهتــــ

كــَمى آغــوش ِ آسمــآنى

كــمى دور شــُدن اَز ايــن جــنس ِ آدم ...

 

++

باید خیانت کنی...........!!.......... تا دیوونه ات باشن...!!
باید دروغ بگی................!!.......تا همیشه تو فڪرت باشن...!!
باید هی رنگ عوض ڪنے......!!..............تا دوسِت داشته باشن...!!
اگه ساده ای.......!!..........اگه باوفایی...!!
اگه یك رنگی.......!!.........همیشه تنهایی...!! 

++


شاید تو را پیدا کنم

سـُک سـُک !!

و عشــق ...
سالهاست اینگونه مرا بازی می دهد....

 

 

چه معنـــــى دارد

 

زندگى...!؟

 

 

وقتى كه هیچ اتفاقى

 

 

من و تو را

 

 

سر راه هم قرار نمى دهد !!

 

 

 

on ruzo yadet miyad ke baham ghahr bodim

  <")   (">

 (( )) ((  ))

bad to taghat nayvordi.omadi mennat keshiye man

  <")       <")

 (( ))   (( ))

behem ghol dadi dige tanham nemizario.azam ba ye boos

delbari kardi.

( ">(")

(( ) ( )

manam bakhshidameto ba ham ashti kardim.yadete!

 

  )"><"(

(( ))  (( ))

vali to raftiyo baraye hamishe tanham gozashti.

 

 (")

(( ))

 

kheili delam barat tang shode.aksi ke on ruz baham andakhtimo hanuzam daram.bebin injast

 

 (")  (")

 

(( ))(( ))

 

تا به من رسید سرش شلوغ شد....

می دانستم پاقدمم خوب است ولی نه تا این حد...

 

میخت را خوب کوبیده ای...!

جای خاطره هایت هنوز تیر می کشد.

آروم آروم دارم از یادت میرم

عشق من کاری کن

 

دارم از دست میرم......تقدیم به بی معرفت ترین دنیا

کسی که دلم برای دوباره داشتنش پر میکشد...!


 




:: موضوعات مرتبط: جالب انگیز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : هومن
تاریخ : شنبه 16 شهريور 1392
مطالب مرتبط با این پست